adidas Originals x Run DMC Vs A-Trak
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adidas has official lunched ‘Unite All
Original’ 1st August. Fans across the world can unite with RUN
DMC and A-Trak in an interactive music video that come to life through visual
effects and voice commands.
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アディダスの「Unite All Original」がいよいよ8月1日にスタートした。オリジナルスのオリジンを問い直すキャンペーンで、Run-D.M.C.とA-Trakを起用して全世界でキャンペーンを展開する。第1弾の「Run
DMC Superstar 80s and Premium Apparel Pack」も全世界限定1,000ペアが発売された。
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Coinciding with the latest ‘Unite All
Original’ campaign, adidas Originals deliver an exclusive and limited edition
Run DMC Superstar 80s and premium apparel pack. Unleashing only 1000 pairs
worldwide
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「Unite All Original」というくらいなんだから、1,000ペアなどとケチなこといわないで、100万ペアくらい供給すれば良いのに、これがadidasのセコいところである。今時、こういうティージングはナイキでもやらない。バーチャルマーケティングをもっと研究すべきであるが、プリントキャンペーンはナイキに追いつき、追い超せが効果を現してきた。
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Adidas formed a long-term relationship
with Run–D.M.C. and hip hop. The success of Raising Hell
is often credited with kick-starting hip hop's golden age. The deal between
adidas and artists was the first endorsement deal between hip-hop artists
and a major sneaker corporation.
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キャンペーンは2ステップで構成される。第1ステップはRun-D.M.C.とA-Trakのコラボレーション。第2ステップは消費者がヴォイスコマンドとビジュアルイフェクトでRun-D.M.C.のインタラクティブフィルムを鑑賞できる。
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